TIRAFA

تی رافا در نمایشگاه اینوتکس تهران

هشتمین نمایشگاه اینوتکس با حضور شرکت های برتر فناور در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه از ۲۵ کشور مختلف جهت مشارکت در سرمایه گذاری و پروژه ها شرکت کردند. نمایشگاه اینوتکس هر ساله برای  برای عرضه نوآوری و فناوری در تهران برپا می‌شود. لازم به ذکر است؛ اینوتکس امسال در تاریخ ۲۲ خرداد ۹۸ با حضور چندین شرکت، استارت آپ و اکوسیستم های نوآوری و فناوری جهت به نمایش گذاشتن ایده ها، طراحی و نوآوری ها با حضور اشخاص مهم و شرکت های بزرگ و نام آور که در ادامه بیشتر در رابطه با آن توضیح می‌دهیم تشکیل شد. 

ورک شاپ اینوتکس تهران

یکی از استارت آپ های گیلانی که بسیار درخشید و بازخورد های خیلی خوبی از هشتمین نمایشگاه اینوتکس گرفت، سیستم حضور و غیاب تی رافا بود. تی رافا اولین اپلیکیشنی است که با استفاده از موقعیت مکانی، اثر انگشت و تشخیص چهره قادر به ثبت حضور و غیاب و همچنین کنترل ورود و خروج پرسنل شرکت هاست. این امکاناتی که در اپلیکیشن تی رافا به درستی و با خلاقیت طراحی شده، بسیاری از هزینه های گزاف سخت افزاری و کاغذ بازی های این روزهای ما را از بین برده و یکی از مقرون به صرفه ترین سیستم های حضور و غیاب محسوب می‌شود.

دلایل بازخوردهای خوب تی رافا در نمایشگاه 

به طبع یکی از دلایل بازخوردهای خوبی که تی رافا در اینو تکس و حتی بعد از آن گرفت، مقرون به صرفه بودن آن و جلوگیری از هزینه های اضافی است که تقریبا می‌توان گفت بیشتر دستگاه های سخت افزاری حضور و غیاب دارند. از دیگر دلایل استقابل زیاد افراد و شرکت های بزرگ از تی رافا در نمایشگاه؛ مدیریت منابع انسانی، تعامل مدیر و کارمند در سیستم حضور و غیاب تی رافا بود.

مذاکره با چندین شرکت شتاب دهنده در اینوتکس

اپلیکیشن تی رافا در نمایشگاه الکامپ تهران

از اتفاق های خوب دیگری که برای تی رافا در هشتمین نمایشگاه اینوتکس افتاد، مذاکره و در نهایت توافق با ۱۰ شرکت شتاب دهنده بزرگ جهت فروش اپلیکیشن است. به این معنا که حدود ۷ جلسه با این شرکتها جهت سرمایه گذاری برای تی رافا به طور موفقیت آمیزی تشکیل شد.

بازدید پارک علم و فناوری زنجان از غرفه تی رافا

برگزاری اینوتکس با حضور پارک علم و فناوری استان های مختلف، موجب شده تا شرکت ها این افتخار را داشته باشند تا با اشخاص سرشناسی چون؛ دکتر هادی رضوی از پارک علم و فناوری زنجان، رو به رو شوند. تی رافا هم از این موضوع مستثنی نیست و با بازدید و استقبال جناب دکتر از غرفه تی رافا مواجه شد.

بازدید مدیر کل فناوری و اطلاعات استان گیلان از تی رافا

حضور آقای توکلی در نمایشگاه اینوتکس تهران

همان طور که گفته شد، بازدید اشخاص معروف از استان های مختلف باعث قوت قلب شرکت ها، کارفرما و برنامه نویسان جوانی که انگیزه های زیادی برای ادامه کار خود دارند، شد. یکی از آنها همین سیستم حضور و غیاب تی رافا که مبتنی بر جی پی اس، اثر انگشت و تشخیص چهره است. از دیگر اتفاق های خوب در نمایشگاه اینوتکس، حضور دکتر توکلی؛ مدیر کل فناوری و اطلاعات استان گیلان، بود که ماه عسل حضور وی؛ بازدید از غرفه تی رافا  و در نهایت استقبال ایشان از این ایده و نوآوری باعث افتخار است.

حضور پر رنگ دانشجویان صنعتی شریف در هشتمین نمایشگاه اینوتکس 

ایده  و طراحی هایی مثل سیستم حضور و غیاب تی رافا که در مقایسه با دستگاه های سنتی حضور و غیاب، از هزینه های زیادی جلوگیری می‌کند، موجب استقابل دانشجویان داشنگاه صنعتی شریف شد. داشنجویان که انگیزه های زیادی دارند، از تکنولوژی که برای اپلیکیشن تی رافا در نظر گرفته شده و همچنین امکانات جدید مانند تشخیص چهره و موقعیت مکانی، نظر آنها را جلب کرد.

و در آخر باید بگوییم که پراک علم و فناوری کمک زیادی به شرکت و استارت آپ ها جهت به نمایش گذاشتن ایده و نوآوری ها در زمینه های فناور و اطلاعات کرده است. لذا تور بازدید از نمایشگاه اینوتکس از طرف پارک علم و فناوری گیلان مهیا شد تا بسیاری از افرادی که علاقه مند به شرکت در این نمایگاه بین المللی بودند، توانستند با کمک تور یک روزه اینوتکس، از نمایشگاه بازدید کنند.

Leave a Comment

مدیر یک مجموعه هستید و می خواهید سیستم تحت وب حضور و غیاب تی رافا را داشته باشید؟

تی رافا برای جلب رضایت شما مشتریان و مدیرانی که قصد استفاده و خرید از این سیستم را دارید، این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید با داشتن سیستم حضور و غیاب تی رافا از تمام امکانات آن به مدت ۱۰ روز به صورت رایگان استفاده کنید. { اطلاع از تعرفه ها و خرید نسخه های دیگر 

کاربر یک مجموعه هستید و می خواهید اپلیکیشن حضور و غیاب تی رافا را داشته باشید؟

افرادی که می خواهند از سیستم حضور و غیاب تی رافا استفاده کنند باید این اپلیکیشن را روی موبایل خود نصب نموده و سپس از امکانات آن استفاده نمایند.

تی رافا سـیسـتم هـوشمـند کنتـرل ورود و خـروج و ثبـت حضـور و غیـاب است که با دارا بودن اپلیکیشنی قابل نصب بر روی انواع گوشی های هوشمند، به کاربران کمک می کند تا با سه روش اثر انگشت، تشخیص چهره و GPS حضور و غیاب کنند و مدیران نیز می توانند براحتی همه موارد مدیریتی را کنترل کنند.

logo-samandehi
2d5380a8d8e3242d6a66b0a3a61f3f56

کلیه حقوق برای تی رافا محفوظ است. ۱۳۹۸ © All right Reserved for Tirafa. @2018 

طراحی و توسعه توسط گروه گیلار