TIRAFA

حضور پر رنگ تی رافا در نمایشگاه الکامپ تهران ۹۸

هرساله نمایشگاه بین المللی الکامپ در زمینه های طراحی، ساخت و تولید محصولات؛ بسیار باشکوه و پُر بار برگزار می‌شود و افراد خیلی زیادی از این نمایشگاه جهت به نمایش گذاشتن طراحی ها و آخرین دستاوردهای خود استقبال می‌کنند. یکی از مزیت های بازدید از الکامپ، آشنایی با دستاوردهای کشورهای بزرگی مثل آمریکا، کانادا و سایر موارد است. برای ما افتخار

بزرگیست که سیستم حضور و غیاب تی رافا هم در نمایشگاه الکامپ ۹۸ حضور دارد تا به همگان نشان دهد؛ تمام شرکت ها، اداره، سازمان و فروشگاه های بزرگ و کوچک با کم ترین هزینه، امنیت بالا و هوشمند تر می‌توانند علاوه بر ثبت حضور و غیاب پرسنل، ورود و خروج آنها را به بهترین شکل ممکن کنترل کنند.

نمایشگاه الکامپ ۹۸

در الکامپ ۹۷ که با استقبال زیاد مردم رو به رو شد؛ حدود ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی و همچنین حدود ۳۰۰ شرکت در قالب استارت آپ در این رویداد شرکت کردند که بی شک در این دوره از الکامپ با طراحی و ایده های بیشتری در حوزه فناوری و اطلاعات مواجه خواهیم شد. این تعامل بین شرکت ها ، کارفرمایان، برنامه نویسان جوان کشور ما و سایر افراد در نمایشگاه الکامپ امسال بسیار دلنشین و سودمند خواهد بود. این نمایشگاه که یکی از مهم ترین رویدادهای فناوری اطلاعات محسوب می‌شود در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد، در ادامه با بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ تهران موضوعات آن به طور دقیق آشنا می‌شویم تا با دیدی باز و بهتر نسبت به حضور در این رویداد بزرگ شرکت کنید.

بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ تهران ۹۸

  • متخصصان حوزه IT
  • سرمایه گذاران حوزه IT
  • مدیران دولتی سازمان های مرتبط به حوزه IT
  • علاقه مندان و دانشجویان حوزه IT
  • شرکت های بازرگانی و بازاریابی

ویژگی های شاخص تی رافا

تی رافا در ۲ نسخه، یکی برای مدیر و دیگری برای کاربران طراحی شده است. ابتدا نسخه مربوط به هریک باید بر روی تلفن همراه هوشمند آنها نصب شود. پس از نصب اپلیکیشن تی‌ رافا، مدیر، یک موقعیت جغرافیایی برای تعیین محدوده فعالیت پرسنل خود تعیین می‌کند. سپس پرسنل با ثبت شماره تماس خود، توسط سیستم شناسایی و تایید شده می‌شود. پس از آن با هربار ورود به مکان مورد نظر، روی گزینه ورود کلیک کرده و در صورت تایید چهره یا اثر انگشت خود، حضور خود را به سیستم اعلام می‌کنند.

کنترل حضور و غیاب هوشمند با امنیت بالا، ارزان و دسترسی بهتر

اهداف استارتاپ گیلانی با معرفی اپلیکیشن تی رافا در نمایشگاه الکامپ ۹۸

معرفی تی رافا در نمایشگاه الکامپ تهران 98

تی رافا در نمایشگاه الکامپ تهران ۹۸ اهداف بزرگی دارد که از مهم ترین آنها، حذف هزینه های گزاف سخت افزاری، و امکانات قابل توجهی برای کاربران و مدیران شرکت است. البته در الکامپ بیشتر با ویژگی های خاص تی رافا آشنا خواهید شد.

۱٫ حذف هزینه خرید دستگاه های سنتی و سخت افزاری حضور و غیاب

۲٫ حذف هزینه های مربوط به نصب و نگهداری دستگاه های حضور و غیاب و کابل کشی

۳٫ کاهش هزینه های چاپ برای تهیه گزارشات مختلف و ارائه آنها به پرسنل

۴٫ کاهش هزینه های نیروی انسانی

۵٫ تسریع در ارتباط بین مدیران و پرسنل

۶٫ استفاده همزمان در چندین کارگاه

موضوعات نمایشگاه الکامپ تهران ۹۸

این رویداد یک فرصت منحصر به فرد برای فعالانِ حوزه های مختلف فناوری و اطلاعات یا IT جهت مذاکرات احتمالی، ایجاد روابط تجاری و تکنولوژی جدید را برای تقویت کسب و کار خود و افزایش سهم خود در این بازار بزرگ و همیشه در حال رشد فراهم می‌کند. با موضوعات نمایشگاه الکامپ تهران ۹۸ در زیر آشنا شوید:

  • بانکداری، تجارت و دولت الکترونیک
  • قطعات و تجهیزات موبایل
  • نرم افزار و سخت افزار
  • هوش مصنوعی
  • دیتا سنتر و سیستم های هوشمند
  • دستگاه ها، ماشین آلات و تجهیزات اداری
  • رباتیک
  • اینترنت
  • اپراتورها
  • امنیت، شبکه و ارتباطات
  • تجهیزات دیجیتال قابل حمل
  • تجهیزات سمعی بصری
  • رسانه و سرگرمی

محل قرار گیری غرفه تی رافا در نمایشگاه الکامپ ۹۸

نمایشگاه الکامپ 98 تهران با حضور تی رافا

پارک علم و فناوری که حمایت های بی دریغی جهت حضور استارت آپ های گیلانی در نمایشگاه الکامپ انجام داد، غرفه آن در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه، شماره ۱۶۸۰ قرار دارد که تی رافا هم یکی از استارت آپ هایی است که در غرفه پارک و علم و فناوری با قدرت حضور خواهد یافت.

خریداران تی رافا چه کسانی هستند؟

سیستم حضور و غیاب تنها برای یک ارگان خاص طراحی نشده بلکه اقشار مختلف در شرکت یا ادارات متفاوت می‌توانند با کم ترین هزینه، حضور و خروج خود را اعلام کنند. به نظر شما خریداران یا مشتریان تی رافا چه کسانی می‌توانند باشند؟

به طور کلی، این سیستم جهت حضور و غیاب مدارس به خصوص مدارس هوشمند، کارمندان بانک، فروشگاه و مراکز خرید که کرامندان زیادی هم دارد، کارگاه و کارخانه های صنعتی، پیمانکاران و همچنین ادارات و سازمان های دولتی از بهترین خریداران تی رافا محسوب می‌شوند. چراکه با تهیه این اپلیکیشن حضور و غیاب ، به راحتی می‌توان ورود و خروج پرسنل را بدون هیچ گونه تقلبی کنترل کرد.

چگونگی دریافت نمایندگی تی رافا در نمایشگاه الکامپ

اعطای نمایندگی سیستم حضور و غیاب تی رافا

یکی از ویژگی های برتر سیستم حضور و غیاب تی رافا این است که به همین زودی امکان اعطای نمایندگی به علاقه مندان فراهم کرده تا شما هم بتوانید به سادگی کسب درآمد کنید. تی رافا هم مانند تمام شرکت و برندها برای جذب نماینده، شرایطی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد که در صورت تمایل و در اختیار داشتن شراطی واجب، نسبت به اخذ نمایندگی سیستم حضور و غیاب تی رافا اقدام کنید.

تی رافا جهت گسترش تیم فروش خود، از تمام اشخاص حقیقی و حقوقی در سرار ایران دعوت به عمل می‌آورد تا در صورت داشتن شرایط دریافت نمایندگی این اپلیکیشن حضور و غیاب که مورد توجه افراد زیادی هم قرار گرفته، بعد از پر کردن فرم درج شده در سایت تی رافا، می‌توانند یکی دیگر از نماینده های فروش تی رافا محسوب شوند. با شروع کار حرفه ای خود و اخذ نمایندگی سیستم حضور و غیاب تی رافا می‌توانید برای خود درآمد پرفروش اما جذاب کسب کنید.

شرایط اعطای نمایندگی سیستم حضور و غیاب تی رافا

  • ثبت نام در سایت تی رافا و پُر کردن فرم نمایندگی
  • اعطای نماندگی فروش تی رافا به اشخاص حقیقی و حقوقی
  • آموزش رایگان به نمایندگان بعد از ثبت نام در سایت
  • داشتن تحصیلات عالیه نماینده

Leave a Comment

مدیر یک مجموعه هستید و می خواهید سیستم تحت وب حضور و غیاب تی رافا را داشته باشید؟

تی رافا برای جلب رضایت شما مشتریان و مدیرانی که قصد استفاده و خرید از این سیستم را دارید، این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید با داشتن سیستم حضور و غیاب تی رافا از تمام امکانات آن به مدت ۱۰ روز به صورت رایگان استفاده کنید. { اطلاع از تعرفه ها و خرید نسخه های دیگر 

کاربر یک مجموعه هستید و می خواهید اپلیکیشن حضور و غیاب تی رافا را داشته باشید؟

افرادی که می خواهند از سیستم حضور و غیاب تی رافا استفاده کنند باید این اپلیکیشن را روی موبایل خود نصب نموده و سپس از امکانات آن استفاده نمایند.

تی رافا سـیسـتم هـوشمـند کنتـرل ورود و خـروج و ثبـت حضـور و غیـاب است که با دارا بودن اپلیکیشنی قابل نصب بر روی انواع گوشی های هوشمند، به کاربران کمک می کند تا با سه روش اثر انگشت، تشخیص چهره و GPS حضور و غیاب کنند و مدیران نیز می توانند براحتی همه موارد مدیریتی را کنترل کنند.

logo-samandehi
2d5380a8d8e3242d6a66b0a3a61f3f56

کلیه حقوق برای تی رافا محفوظ است. ۱۳۹۸ © All right Reserved for Tirafa. @2018 

طراحی و توسعه توسط گروه گیلار