TIRAFA

نمایشگاه فن بازار و حضور درخشان سیستم حضور و غیاب تی رافا

نوزدهمین نمایشگاه فن بازار که هرساله همزمان با هفته پژوهش جهت بازدید مردم برپا می‌شود، در تاریخ ۳ تا ۶ دی ماه ۱۳۹۷ طبق سال های گذشته در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. با این تفاوت که این بار استارت آپ های زیادی بخاطر به نمایش گذاشتن ایده و طراحی های های خود، در این نمایشگاه بزرگ شرکت کرده و با استقبال بی نظیر مردم مواجه شدند.

شعار نمایشگاه فن بازار

نمایشگاه پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی

برگزاری این رویداد که تا سه روز ادامه داشت، دلایلی چون ارائه طرح های برگزیده به سرمایه گذاران جهت جلب نظر و جذب سرمایه بود. یکی از این استارت آپ ها که در فن بازار درخشید؛ سیستم حضور و غیاب تی رافا بود که از استارت آپ های گیلانی محسوب می‌شد. در ادامه با ویژگی و مزیت های تی رافا بیشتر آشنا خواهید شد. از دیگر ویژگی های فن بازار؛ حضور افرادی بود که به شرکت ها و کارفرماها انگیزه داد و به نوعی قوت قلب آنها محسوب می‌شد. حتما با خود فکر می‌کنید این افراد چه کسانی بودند؟

حضور اشخاص زیر در مراسم افتتاحیه نمایشگاه

۱٫ منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

۲٫ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

۳٫ سورنا ستاری معاون علمی رییس جمهور

۴٫ ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده لاهیجان 

نماینده لاهیجان در نمایشگاه فن بازار تهران

شرکت در نمایشگاه فن بازار با حضور اشخاص معروف و محبوبی که در بالا ذکر شد، در دریافت بازخوردهای خوب استارت آپ ها در داخل نمایشگاه و یا حتی بعد از آن بی تاثیر نبود بلکه استقبال و بازدید آنها از غرفه ها به خصوص غرفه سیستم حضور و غیاب تی رافا که برای اولین بار اپلیکیشنی مبتنی بر موقعیت مکانی، اثر انگشت و تشخیص چهره طراحی کرده، باعث انگیزه بیشتری در راستای بهبود و تکامل تکنولوژی شده است.

حضور استارتاپ گیلانی با معرفی اپلیکیشن تی رافا در فن بازار

تی رافا در نمایشگاه فن بازار تهران

در راستای حمایت از توسعه اکوسیستم استارتاپی و با حمایت پارک علم و فناوری گیلان، با معرفی اپلیکیشن تی رافا در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ایران حضور یافت و چگونگی ارائه محصول و خدمات خود را برای بازدید کنندگان این گونه توضیح داد:

ویژگی های بارز سیستم حضور و غیاب تی رافا

معرفی امکانات سیستم حضور و غیاب تی رافا

اپلیکیشن حضور و غیاب موبایل تی رافا مبتنی بر جی پی اس، تشخیص چهره و همچنین اثر انگشت به مدیران ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌های کوچک یا بزرگ و حتی مراکز آموزشی کمک می‌کند تا به راحتی و با کمترین هزینه و بدون هیچ گونه سخت افزار جانبی و کابل کشی، ورود و خروج های به محل را کنترل نمایند.  تی رافا در ۲ نسخه، یکی برای مدیر و دیگری برای کاربران طراحی شده است. ابتدا نسخه مربوط به هریک باید بر روی تلفن همراه هوشمند آنها نصب شود. پس از نصب اپلیکیشن تی‌ رافا، مدیر، یک موقعیت جغرافیایی برای تعیین محدوده فعالیت پرسنل خود تعیین می‌کند. سپس پرسنل با ثبت شماره تماس خود، توسط سیستم شناسایی و تایید شده می‌شود. پس از آن با هربار ورود به مکان مورد نظر، روی گزینه ورود کلیک کرده و در صورت تایید چهره یا اثر انگشت خود، حضور خود را به سیستم اعلام می‌کنند.

امکانات تی رافا

ویژگی های اپلیکیشن حضور و غیاب تی رافا

 

  • ثبت حضور و غیاب کاربران از طریق تشخیص چهره و اثر انگشت
  • ثبت مرخصی و ماموریت
  • مشاهده گزارش کارکرد به‌صورت آنلاین
  • مشاهده گزارش ماموریت و مرخصی ها به صورت ماهانه
  • امکان تعریف چند موقعیت جغرافیایی

حضور تی رافا در نمایشگاه فن بازار موجب شده تا بازخوردهای خوبی از شرکت های مختلف دریاف کند. تی رافا که برای اولین بار در نمایشگاه فن بازر حضور یافت، باعث انگیزه های زیاد برنامه نویسان با سابقه و سیر تکاملی آن جهت پیشرفت در تکنولوژی و خلق ایده های جدید، تک تک افراد شرکت شد.

Leave a Comment

مدیر یک مجموعه هستید و می خواهید سیستم تحت وب حضور و غیاب تی رافا را داشته باشید؟

تی رافا برای جلب رضایت شما مشتریان و مدیرانی که قصد استفاده و خرید از این سیستم را دارید، این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید با داشتن سیستم حضور و غیاب تی رافا از تمام امکانات آن به مدت ۱۰ روز به صورت رایگان استفاده کنید. { اطلاع از تعرفه ها و خرید نسخه های دیگر 

کاربر یک مجموعه هستید و می خواهید اپلیکیشن حضور و غیاب تی رافا را داشته باشید؟

افرادی که می خواهند از سیستم حضور و غیاب تی رافا استفاده کنند باید این اپلیکیشن را روی موبایل خود نصب نموده و سپس از امکانات آن استفاده نمایند.

تی رافا سـیسـتم هـوشمـند کنتـرل ورود و خـروج و ثبـت حضـور و غیـاب است که با دارا بودن اپلیکیشنی قابل نصب بر روی انواع گوشی های هوشمند، به کاربران کمک می کند تا با سه روش اثر انگشت، تشخیص چهره و GPS حضور و غیاب کنند و مدیران نیز می توانند براحتی همه موارد مدیریتی را کنترل کنند.

logo-samandehi
2d5380a8d8e3242d6a66b0a3a61f3f56

کلیه حقوق برای تی رافا محفوظ است. ۱۳۹۸ © All right Reserved for Tirafa. @2018 

طراحی و توسعه توسط گروه گیلار